Lika barn leka bra

hem ljuva hem.

eller jag vet inte.

vet inte riktigt vart mitt hem är nu för tiden. har fått sagt att mitt fd hem aldrig med kommer bli det igen iaf.. tack mor. och sthlm känns inte som hemma. kan inte helt plötsligt bli hemma i någon annas hus. jag är alltså hela tiden på flyende fot känns det som. två nätter här, tre nätter där, en vecka där. bära kläder, planera, åka tåg, åka bil, buss och tunnelbana.

det tär. det gör det verkligen.

inga planer för helgen. erika tänker inte vara hemma. skulle vilja träffa ett känt ansikte och försöker komma på nåt som skulle gå att styra upp med inte alltför stor möda. man måste även komma ihåg att jag lider av insomnia sen några dagar tillbaka, samt har puls och blodtryck långt över vad man borde ha. är stressad 24/7 och om någon petar på mig blir jag förbannad.

nån som vill ses? ingen?

syskon i skolan och föräldrar på jobbet. imorgon blir en dag all on my own. hade hoppats på sovmorgon, men det kan hända att det blir en enda lång tortyr även inatt.

vill bli frisk från förkylningen också.

hur lång får önskelistan vara?

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0