My pain, your thrill

Jag hatar prettobloggar. verkligen! folk som ska sätta krångliga ord på allt bara för att verka smarta och djupa. (och nej charlie ta inte åt dig, du inkluderas inte i detta hat, även fast din blogg kan vara något irriterande konstig ibland). jag har andra bloggar in mind som jag inte tänker name-droppa här. och förresten, det är inte svåra ord som är grejen, det är detta otroliga överdramatiserande. aaah. men jag antar att vi alla har olika stilar och sätt att uttrycka oss i skrift. jag ska iaf börja dissa prettobloggar! usch


jag överdriver inte när jag säger att vår nya föreläsare säger "öööh" mellan varje sats i en mening. det är helt galet! till slut är det det enda man hör och det riktigt kryper under skinnet på en. påminns om hur ofta jag gör liknande ljud när jag pratar inför folk och hur jag måste jobba stenhårt för att få bort det tills det blir sommar. vill inte vara sån som kryper in under folks skinn. inte på det sättet i alla fall.

hörde ett asbra band på nyhetsmorgon imorse! hur jag än lyssnade hörde jag inte vad de hette. pragramledaren sluddrade som om han vore dragen. irriterande. ska nu göra lite av min berömda research och återkommer med resultat.

en annan grej från nyhtersmorgon: nowhere boy!!! myGOD jag måste se den! och asså han som spelar lennon är ju helt otroligt skitsnygg! tydligen är han gift med regissören till filmen som är 39427 år äldre än honom och dessutom gravid med hans barn, men vadå. syns ju inte på filmen.

btw. ny knutkille spotted på stan i sala idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0