Om några år kan vi springa på varandra och säga så illa kan det gå

Jag är glad. jag har haft dagens första dos av flyt! Mamma messar och frågar om jag vill åka med henne från uppsala imorgon eftermiddag, helt utan att veta att jag faktiskt tänkt åka just till uppsala. och hon som almost never är där och nu ska hon dit, imorgon, samtidigt som mig.

det är nästan så att man blir religiös!

apropå det så börjar snart jonas gardell på tv.


har läst hälften av todays' duty. asså det är så galet jobbigt att veka själar som jag själv snabbt gör nåt annat. som att kolla på när markus krunegård var hos plura och mauro scocco och lagade mat till exempel.. det här med playkanaler är ju inte sådär jättebra alla gånger.. fan

blir till att läsa senare ikväll istället.

-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0