Turn it up and break it down, come on bring that beatbox back

Självmordsbomber i moskvas tunnelbana. två bomber, många döda. det är bara vidrigt. en måndagsmorgon påväg till jobbet and bang, you're dead. hoppas nu innerligt att ingen copy cat blir sugen att spränga sig själv i luften i sthlms tunnelbana just idag.

gick upp tidigt och trodde jag började ett. när jag är klar att åka ser jag att jag börjar tre... jej! ska följa med mamma till sala och handla fördelsedagspresenter åt millis.

som om detta inte vore nog så snöar det! varför ska det alltid snöa just när jag ska åka tåg? så sjukt irriterad att jag knappt kan skriva på tangentbordet.

nu ska jag betala några räkningar och tvätta skorna som oturligt nog var ute och gick igår och ser ut som jag vet inte vad.

adios 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0