We were so pretty, now this is it

efter att ha tjatat på erika hur lika dessa två herrar är (eric idle i monty python och carl barat) så tänkte jag att jag skulle fixa ihop "lika som bär"-bilder. Hittade dock inga perfekta där det syns hur lika de är. fan.





men asså ganska ändå! syns dock bättre när de rör sig.


om en halvtimme ska jag kolla på Åh herregud! Gardell är lika flippad som vanligt, men det var rätt bra förra gången tyckte jag nog. Sen ska jag läsa ut shutter island. sjukt spännande. can't wait tills jag får se filmen!

anna tkr att det är läskigt att hon är färdig lärare om en termin. jag tkr att det är ballt! den som ändå var nåt, hade en yrkestitel! galet kul!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0