Who says I can't get stoned?

har varit inne på påstan.nu. det var smärtsamt. vill åka in till stan och hänga på klubb nu nu nu! dessvärre är det ingen som vill gå på klubb med mig här. har än så länge inga vänner med samma stil som jag. no offence ladies, men det vore ju grymt om ni var lite mer som jag ;)

karin mår fortfarande inte bra i sin mage och testade knepet att dricka potatismjöl och vatten, vilket tydligen binder vätska. det var uppenbarligen inte gott. itsället för att vråla (via sms) att hon får bita ihop såvida hon inte tkr om att kuta på toa stup i kvarten och dessutom kanske skulle kunna lyckas äta nåt litet för första gången på fyra dagar utan att det går rakt igenom så skulle hon se det på den ljusa sidan.

här är mitt mess: "Äh, tänk på det som ett kasst vitvin. Äckligt för stunden men kmr förmodligen göra kvällen ;)"

frågan är hur jag skulle se på saken om jag var i henne sits. förmodligen som hon. eller nej. jag skulle för flera dagar sen lagt mig i fosterställning och inväntat dödens varma famn.


men sån är jag.

adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för ditt stöd ;) Det hjälpte verkligen;)

2010-03-02 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0