Always up for more

Sitter och tittar ner på mina små beniga fingrar med lite avskaft nagellack på ändarna. en fredag som regnat bort och gjort det nästan omöjligt att gå ut trots att det ju faktiskt är riktigt varmt. eller nej, nu överdrev jag, omöjligt är det då rakt inte. inte som för många av de som bor i bankok i detta nu. på randen till inbördeskrig försöker de flesta leva ett nomalt liv men kan inte ta sig hemifrån pga skottlossningar. fyfan.

well.

gårkvällen spenderades hemma hos cissi och på norrmanska. quizen gick väl sådär... men vi hade kul ändå, hon jag och elin. mot slutet blev cissi ganska slirig, vilket var kul!

bilder:

jag och bob åkte och busade i sala


cissi pratar drömskt i telefon... med vem kan man tänka?


på väg hem genom mordor (dimma vilket vi liknade med sagan om ringen)


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0