Cry when you get older

Har helt snöat in på robyns nya album (som iofs inte släpps förrän i juni, hrhm)


Och det var värst vad jag nöter här idag känner jag nu, vilket kommer resultera i att julia blir bakom och ouppdaterad och inte fattar vad jag pratar om när jag tar upp saker som jag antar att hon redan vet med tanke på att de ligger uppe till allmän beskådan.. hon fuskläser.

ibland anser jag den kvinnan ha dålig karaktär.
därför lägger jag upp en bild på mig i detta nu, allt för att få det att kännas lite mer som ett personligt hot att nog just hon borde läsa lite bättre.



DU ska läsa. (och ja, jag har spökögon och döskalleansikte utan smink)

anyway. 22.00 och jag tänker gå och sova.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0