Don't leave me stranded

på blogg.se:s startsida låg den här länken med tillhörande bild uppe. Det är bland det sötaste jag sett!! vet inte var jag ska göra av mig själv!

Gårkvällen var lite av amazing och hade jag inte haft så mkt plugg hade jag lagt upp bilder redan nu, men det får bli ikväll istället. stay tuned!

nötte sveavägen idag. slank in på myrorna för att kika efter tröjan jag såg i tisdags. den var inte kvar så jag gick till t-centralen, köpte choklad och åkte hem.

men haha, asså hemköp under åhléns city tar verkligen steget mot bättre folkhälsa! gick genom med riktning godiset. precis när jag har de färgglada hyllorna i sikte andas jag in och känner att eeeeeuuuuww, fisk! fiskdisken precis på vägen mot snasket= godissug abrupt försvunnet. smart där! tror inte jag vill ha godis på länge nu. eller jo.. smakade nyss av chokladen jag köpte. nån limited edition med kokos. den var godare är godast!

snart slår ögena ihop av utmattning. alarmet ringde way to early imorse!

adjö





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej johanna / pretty boy, preppy boy och hans kompis med tofs och skinpaj

2010-05-06 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0