Feeling like a tourist lost in the suburbs

tack sara för att du kommenterar min blogg. det blir så mycket roligare att skriva då!

ut ehänger åskan i luften och i vanlig ordning är jag ensam just när det händer. skit! uppehåller mig vid facebookchatten och linda som det börjar bli väldigt längesen jag träffade.

ska snart gör mat. ska koka ris. sån fantasi har jag. but I'll survive.

Imorgon blir det hemresa för sista gången med tåg! Väl i sala har jag lovat millis att följa med henne till synsam. poor thing har även hon fått kass syn.. tror vi. hon squintar hela tiden, har ont i huvet och har på sig mina gamla glajjor när hon tittar på tv med text... nåt mystiskt är det. stämmer överens om hur min syn långsamt försvann när jag som hon gick i sjuan. jag sörjer det almost every day kan jag säga. hade det inte varit för mitt äckliga brytningsfel hade jag gjort laser a long time ago..

Nu mat, därefter bilder från gårdagen tror jag bestämt..


dagens favoritlåt är tourist med julian casablancas. är helt kär i melodin i refrängen!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0