I rather die than watch you go

Magkatarr och ont i ryggen. mmm what a feeling! men idag dödar ingen mitt humör, för ikväll blir det klubbkväll och navetspelning. ska man stoppa mig måste man skjuta ner mig! (vilket det kommer kännas som om någon har gjort på föreläsningen imorgon)

Har gjort upp med sanna att ses vid telefonplan halv/kvart i tio. förstå hur länge jag måste sitta på t-banan! 25 minuter ska det ta enligt sl.se -.-

nu hakar min tumme upp sig rejält igen. jävlar den är alldeles kall! nu är jag rädd. kan hända att jag måste konsultera läkaren i huset..

sitter och borde läsa. har ett kapitel kvar så snart så! undrar även om jag ska ha nagellack.. röda naglar eller röda läppar? det ena, det andra, båda eller inget alls?

blir nog inget alls..

har ingen bild att bjuda på today. tar dock med mig kameran ikväll.

sommarprojektet måste fortskrida!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0