I want to exorcise the demons from your past

dagens irritationsmoment: Sitter på tåget från sthlm. förbi mig kommer två tjejer, korta lite större (känns lite artighetsmässigt inkorrekt att skriva tjocka.. men det var väl det de var..). de kommer liksom bakifrån och går framåt så att jag bara ser deras ryggar. tjejen som går längst bak har på sig en stor svart munktröja med texten GRAB IT! och en pil ner mot röven. eeeeeh ursäkta? blev min reaktion. snälla snälla någon säg att hon inte vet vad som står bakpå tröjan! säg inte att hon självmant vill ha en sådan text på sin rygg för alla att se och vad vet jag, kanske känna sig inspirerade att ta ett rejält assgrab. oh Lord. ibland undrar jag hur människor i detta land är funtade..


mötte erika och axel på stationen och åkte hem. sitter nu och tittar ut på det mysiga vädret och har inte tid att gå ut. eller jo, jag har, men att gå ut är tråkigt så jag väntar på när de andra har tid.


You trick your lovers
that you're wicked and divine
You may be a sinner
but your innocence is mine



jag gillar Muse.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0