I want you, especially today

Tror att jag varit in på min skolmail säkert femtio gånger sen i torsdags. Väntar på svar på hemtentan som skulle komma efter tre veckor. ha-ha min butt att den har gjort! börjar bli otålig. ser illa ut när man kollar på listan över mina högskolepoäng. 7,5 fattiga små poäng, fastän jag gjort tentor för 22,5. eller ja, hur den sista gick ska jag låta vara osagt tills jag får resultatet..

kom hem från sthlm ganska tidigt idag. var svintrött och gled ner i soffan och fastnade framför tyra banks show. det handlade om manshoror.. eller ja.. eskorter som det så fint heter. det var ganska kul hur han försökte snacka sig ur att han visst brukade ligga med sina klienter. kunderna var tydligen mestadels mittemellangamla buisinesswomen som hade svinmkt pengar och jobbade 24-7 och som var ute efter "the boyfriend experience" eftersom de inte hade tid att dejta.

jag dör.

om jag en dag blir sån. som köper mina män för en helg med no strings attached. döda mig.

jag menar allvar.


nu är jag nästan 1700kr fattigare och en festivalbiljett rikare. heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0