I won't get full of myself, cause I can't afford to be

vaknade upp till ösregn, åska och blåst. plötsligt känns gårdagen med solbrillor och t-shirt långt borta. det blåste nyss omkull ett träd över grannens tak. kul. är glad att det inte välte åt andra hållet, på oss.

har börjat packa för sista veckan i huvudstaden. längtar ihjäl mig tills på fredag då det är klart. visst har jag haft det bra, om än stressigt. visst har det varit bra att lära känna sara och visst har jag lärt mig åtminstone något även fast jag inte kan komma på något konkret just nu. för visst har jag mest kännt mig förståndshandikappad, stressad, mått skit både här och där, längtat hem, längtat bort, längtat efter något annat. tappat suget, tappat lusten, tappat orken och humöret. hoppas innerligt att en svensk sommar kan råda bot på mitt stora inre kaos.


mamma hittade nyss en hundralapp som tydligen är min. den ska spenderas! har även lyckats övertala mamma och pappa om att de nog vill hänga med mig i stan dagen efter min sista tenta.

nu är klockan redan kvart över två och jag måste läsa inför morgondagens föreläsning. försökte förbereda mig inför seminariet också men som så många gånger tidigare och som jag gett uttryck för ovan så känner jag mig återigen som om jag har någon form av inlärningsdiagnos.


...
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0