Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Efterson svikerika inte var hemma så fick jag sätta kameran i händerna på millis. gick som det alltid gör när jag ska vara med på kort. det man ska titta på är iaf klänningen. den jag köpte igår. lägg märke till hur låååång den är och märk väl att det som liksom sticker ut nere till höger inte är en strumpbeklädd fot, utan även det klänning. får lite ångest. vill inte känna mig kort! fan. vid är den också. eller slapp kansek vore rätt ord, men det är bara skönt. nu får det bli sommar!



nu ska jag köpa peace&lovebiljett. riktigt viderdyrt är det i år. men det ääär ju så bekvämt att bara behöva glida upp till borlänge, så man tjänar väl på det i längden. sen är det ju en killer-line up i år också. yes!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0