take a shine to me

You've been singin' along
For a while to the same ol' song
Babe, you gotta change your reel
Honey, take a shine to me

Kan knappt vänta till jag får se the ark live på peace and love. tänker förövrigt köpa biljett idag eller imorgon. uppmanar härmed ett gäng av vännerna mina att göra det samma.


down and out.

hade en trevlig valborg med sara och karin, plus surprise of the day: julia och cissi! Some serious barjumping (eller ja, så gott det går i sala) med norrmanska, sventas, norrmanska igen och lindströms. hann även med att träffa erika, axel och cia i parken.

Ikväll klockan 18 på svt2 går Broder Daniel forever. har visserligen redan sett den, men det är lovely. räknar typ ner redan. och jag vet, jag blir lätt obsessed av och kring saker jag tycker om...

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0