Protege moi

Sitter vid den stationära datorn på mitt rum för första gången på ages. Att kolla igenom en massa bilder och bläddra bland musikmapparna är som att öppna en dörr till förra våren/sommaren, framförallt att lyssna på vapnet och bob hund. känns som att man inte gjorde annat än att lyssna på vapnet. vilket man ju såklart gjorde.. ibland undrar jag vad det är som bestämmer vad man ska minnas. önskade ibland att min hjärna kunde sålla lite bättre..

grävde reda på lite bilder, bland annat denna stekare. lägg märke till att hon har en tuborg 4,2 (!) i näven. glassigt..


har man ingen vinöppnare tar man en gaffel....


peace and love i mina jeans. (som jag förövrigt har på mig just nu för den intresserade). och förlåt anna (och alex) för denna, haha. är det festival så är det!


och till sist en ljushårig moi på en solig terass på östermalm.



väntar på att erika och axel ska komma hem. måste förhandla huruvida jag följer med till uppsala imorgon eller inte. minéa har erbjudit en förmiddag i gruvan som kommer vara svårt att tacka nej till. behöver verkligen verkligen dit! får se hur jag gör. mitt samvete klyvs i två delar åh hjälp. varför händer allt braigt samtidigt?

laddar ner lite placebo at the moment. hahah


quizet igår var kind of svårt och jäävligt varmt. norrmanska måste skaffa bättre ventilation.. eller jag vene, kanske är det ett trick för att alla ska bli törstiga? cissi var tröttis så jag och petra hängde kvar så länge vi orkade, det vill säga till kvart i tolv.. hrm.. party like a rockstar liksom!

nu ska jag leta på millis som är sur för att hon inte kan spela gitarr pga att hon stuckit sig själv med en död geting (!?!?!) och därför har ett stort bandage på fingertoppen.. alltid finns det väl nånting jag kan göra to cheer her up.

amalia (kaninen, inte rosengren) avlivades igår. känns bra. hon mådde dåligt. känns dock alltid lika tomt att städa ur en bur där kaninen inte finns mer..

anyway.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0