Who are you

en student gör allt som står i dennes makt att skjuta upp det tråkiga pluggandet. så även jag, så även idag. har gjort allt jag skulle kunna tänkas göra, till och med fotat dagens inköp. här kommer bilder.


 
shortsen är så pass höga i midjan att man måste stoppa ner magtröjan. like! hade dock velat ha dem lite mindre över rumpan och vid benen, men mindre storlek finns inte.

här är dem. haremsbyxorna. tänker dock never bära dem såhär. det blir högre midja, flätat skärp och svarta snörkängor till.. tror det kan bli awesome! har dock varken kängor eller skärp här i sthlm så det får bli update på det när jag kommer till sala.


sen kan man ju ignorera skiten bakom om man vill...

smal mage beror på att middag inte intagits än. jag fungerar nämligen fortfarande av oklar anledning som en bebis: ingen mat=ingen mage, mat=bollmage.. ibland önskar jag mig som den svensk jag är en lagom mittemellanmage som var lika hela tiden, men man kan inte få allt.

regn och viderväder gör att min och saras tur till grönan skjuts upp till längre fram i sommar.



lyssnar på the who och har bläddrat igenom senaste hm-magazine. ser fram emot festival.


adjö


Kommentarer
Postat av: sara

ja för till grönan ska vi!!!! =)

2010-05-25 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0