Wash that smile off your face

Det går an att må lite sisådär ibland när somliga dagar är som idag! Kommer somna med ett leende. Julia är en av de bästa jag vet och att gå kilometer upp och kilometer ner på sthlms gator tillsammans i solen var bara så bra!

Glömde bild på nya ringen:



och ja, jag har fått nån weird obsession kring ringar. bättre det är typ.. hästar (dyrare, jobbigare och bara allmänt sämre).

Och just det! Vi mötte robert gustavsson idag.. eller julia gjorde, jag märkte inget. Där har vi alltså fnurran på tråden och varför jag säger att jag aldrig ser några kändisar. jag SER dem ju inte! what the faaaaace (för att använda en internis från idag). undrar hur många jag egentligen faktiskt hade sett som jag bara kollat någon annanstans än rakt fram eller på mina tår när jag går på stan. damn!

tjugo i nio. tre kapitel litteratur ligger och glor på mig. (god)natt


Kommentarer
Postat av: lammköttsskänderskan

DU ÄR BÄST! <3

2010-05-06 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0