When she wakes up in the morning she writes down all her dreams

Idag var lokföraren på tåget till sala crazy. anlände till uppsala sex minuter för tidigt (!!!) har väl aldrig hänt i sj:s historia.. fort gick det iaf där ett tag.

Det var annars en ganska intressant tågresa. någonstans mellan sthlm och arlanda kändes det som (jag svär!) att jag andats in nån typ av syra. kände att jag nog snart skulle behöva brutalnysa, men bestämde mig för att kväva den, vilket jag kom på halvt igenom nysningen nog inte var nån bra idé när jag satt inknölad längst in mot fönstret i ett packat tåg, eftersom risken för massiv näsblödning då vore skapligt hög. resultatet blev ett läte liknande när man dödar ett djur genom en halvt misslyckad kvävning.. typ. pinsamt. Lyckades även mitt i allt trycka på mp3:ns högtalarfunktion, bara för att liksom lite klämkäckt göra mina medresenärer medvetna om att jag fortfarande lyssnar på libertines what a waster.. hehrm.

väl i sala möttes jag av karin och gick och fikade. bestämde oss trots skugga och snålblåst att det var dags att inviga johanssons uteservering. sagt och gjort. var sen och kollade på sneakers som hon spanat in och jag köpte en mascara. rolig info.

nu sitter jag och äter polkagrischoklad och har precis kollat på sebastian karlsson och ana maria espinosa i så ska det låta. Har även kollat igenom dn på stan och önskar så sjukt hårt att julia kunde komma till sthlm nästa torsdag och gå på johnossi med mig!! aaaah

adjö/gonatt/what ever

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0