Are my eyes the coldest blue?

varje gång jag inte är i lägenheten sjunker intresset för detta ställe. hur kan alla veta just när jag byter location? kusligt.

har varit hemma näsan en vecka nu. har dåligt samvete över att ha lämnat krukväxten (som nog är död by now, fan. ångest), men även mjölken och filen.

jag måste sluta ha dåligt samvete över saker som inte spelar nån egentlig roll!


just nu är batterierna svårladdade. typ som de vi har på jobbet. tar en evighet att ladda och tar sedan slut på en kvart. lite så fungerar jag at the moment.


då vet ni.


förresten! varför hypar alla robyns låt call your girlfriend. den är ju inte ens bra!?



adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kanske för att du uppdaterar mer sällan när du inte är i lägenheten? När man efter några gånger inser att du inte skriver flera gånger om dagen längre slutar man kanske kolla så ofta? Om man inte är som jag och går runt och hoppas ändå ;)

2010-12-01 @ 13:47:41
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0