dust on the lips of a vision of hell

fattade aldrig karins kommentar riktigt igår, tills erika kommer in i köket skrattandes och säger "hahaha skön miss du gjort på bloggen", jag som står med fingrarna i millis kakdeg undrar vad jag kan tänkas ha missat. "först skriver du om att föda barn, sen att nu ska jag INTE föda för första gången idag". neeeej INTA föda ska det ju vara! ångest

heh.

jag hatar minusgrader. fryser till döds varje gång jag går ut typ. har än mer ångest inför att jobba i helgen. kommer bli sjuk!

har inte mycket att bjuda på med tanke på att jag just gått upp.

eller jo! PSL på festival var igår och kollade in P&L. Det var galet bra. julian casablancas var så jävla snygg och klippen från hans konsert brought back memories. krunis var lite full och väldigt kul.

det var det.

så adjö


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du ska INTE bli sjuk till lucia, så ta på dej så mycket kläder du kan i helgen!!

2010-11-17 @ 13:21:59
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0