for the steadiness

lyssnar på britta persson. har snott erikas skiva och satt i datorn. spotify är ingen hit här ute. det är heller inte mobilt bredband..

imorse var det tio minusgrader här. TIO! det är ju inte klokt. är verkligen inte redo för en vinter till, det känns som igår jag gick på stockholms gator i 30 minus och frös sönder såväl ansikte som händer. hade jag haft råd hade jag nog åkt någonstans för att muntra upp mig.

nu muntrade anna upp mig. vinterpromenad om en liten stund. måste tvätta håret, ser ut och känns som halm typ.. röd halm.

senare ska jag hoppa in i bilen, åka en sväng och göra lilla lillasyster lite glad (mycket ord som börjar med li- där kände jag)


adjö då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0