here I go again on my own

här sitter vi i varsitt soffhörn jag och mamma. i mitt ligger även gry och snarkar. hon har örat över nosen vilket nog gör det aningen svårare att inhalera luft, därav det något kvävda ljudet.

längtar till jul nu. jättemycket.

nu smackar hon med tungan också den där gry. vad dryg hon är!

idag ska jag städa mitt rum här ute. funderar även lite smått på när det är dags att dra sig mot stan och lägenheten igen. kom på att det ligger potatisskal i köket... dock finns det inte särskilt mycket att göra där, inte så många att prata med.



det finns så mycket jag inte har nån lust med just nu.


måste börja fundera ut julklappar också. damn. förra året var de kassa och jag lovade mig själv att inte vara lika fattig och usel nästa år. well here we are again. fyfan


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0