I want you, especially today

jag vet inte riktigt vad som hänt idag, men många har varit och nosat här på bloggen..lika många som i min familj.. multiplicerat med 6. vilka är ni people?

kul känns det iaf, även fast jag inte haft någon glory day när det gäller att printa ner saker här just idag.


rensade inkorgen på mobilen idag och fick upp detta sms som jag när jag fick det tänkte posta på bloggen, men somehow glömde bort. detta mina vänner är ett bevis på att man är tajt med sina vänner (åtminstone denna vän i fråga):

"Vår grammatiklärare pratade om syntaxer idag så jag ritade en syntar-tax i mitt block, men ingen tyckte att den var rolig :( då tänkte jag att du nog skulle ha gillat den :)"

haha!

förövrigt är please kill me en sjukt nice bok. idag har jag läst mer ingående om andy warhol och hans factory samt velvet underground och iggy and the stooges när de bara var som ett litet foster till band. jim morrison har också varit med på ett hörn och jag måste säga att han nu inte framstår som en tredjedel så söt som innan. blä..


adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0