inatt finns ingen väg tillbaks

Karin sitter brevid mig i soffan med näsan i hm magazine och tycker inte att asiater borde blondera sig. håller nog med. spotify spelar håkans nya, allt för att försöka ge honom en ny chans efter att ha tyckt att det var riktigt platt första gången..

blir bara mer och mer otaggad på jobb imorgon och på söndag. kommer frysa och vilja gå och lägga mig hela dagarna. uuh.

karin tycker också att skivan är platt! yes


idag har jag slängt ut två hundra på mat. bara sådär, som ingenting. känns lite tråkigt. känns mycket tråkigt. känns förjävligt, kick me. dock har köpt kött för första gången någonsin. wiho. jag tycker om kött.

här är karin, i min hall:



nu har vi övergett pisskivan och lyssnar på försent för edelweiss istället.


hejdå

Kommentarer
Postat av: erika

ha! jag sa precis samma sak om blonda asiater när jag läste igenom hm magazine i fredags!

2010-11-21 @ 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0