Nobodys' fault but mine

jaha nehe. inte fan orkade jag med nåt jobb. kände redan unden promenaden dit att detta kommer inte att gå. kom in i repan, satte på mig jobbkläderna, reste mig upp, tänkte "nu spyr jag", spydde inte, gick ut till jocke som såg min svett, frossa, ångest och sa att "om du tar repan så tar jag turen". sagt och gjort. vaktade repan i två timmar och gick sen hem. doro tog mina turer och jag ska nu friskna till och jobba imorgon istället.

är just nu oerhört bitter över missade timmar (=pengar). faaaan!


lyssnar på bandet vars en låttitel fått ge namn åt detta inlägg. led zeppelin med andra ord. ska glo på film, sova och inte lyfta ett finger idag för att ha bäst chans att orka gå tre turer imorgon. om jag inte gör det blir jag ledsen. det känns som en svek mot mig själ voch mot mamma som så gärna vill att jag ska jobba en massa.

hatar att vara sjuk

I really do


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0