playing tricks when you try to be so quiet

jag har druckit för mycket läsk. nästa gång jag haft fest ska jag banne mig hälla ut överblivet groggvirke redan innan jag går och lägger mig för att förebygga missbruk som detta. svid i magen och kissnödig hela tiden due to typ tre glas cola. känner dessutom att koffeinet kickat in tillsammans med sockret. aaah

väntar på att PSL på festival ska börja på svt2. idag är det sweden rock som gäller.

jag är såå sugen på att köpa nåt nytt att ha på mig imorgon. ska kika second hand, men måste även kika in på gina tricot för håll i hatten nu: jag har faktiskt kollat in deras hemsida (glömde k:et först, fniss utbröt här hemma i soffan) och hittat en hel del snyggt. överflöd av tid som jag har fixade jag ihop en bild att piffa upp med:


den blåa tröjan ser ut att vara hur nice som helst. den grågröna ser lite trist ut, men tove hade en sån när hon var här fast vinröd och jag bara älskade den. bodyn vet jag inte när fan man ska använda, men den är cool as fuck!


nej, nu har jag ont i nacken också. skyller på fruktsodan jag drack när jag kom hem. ska inte dricka läskeblask på länge nu. till jul blir det julmust, but 'til then får det va!

nåt annat vi kan skylla på läsk?
terrordådet i bagdad kanske utfördes av sockerhöga, frustrerade grabbar med ont i magen?
who knows.


godkväll då

btw, jag måste sluta vakna till dylans låt visions av johanna. får brutal ångest varje gång jag hör ett munspel numera. riktig domedagseffekt har det! huvva. kan inte minnas varför jag valde den in the first place.. jag menar, när har någon frivilligt velat vakna till munspel, gura och en röst så nasal att en person med gomspalts röst ter sig djup...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0