Salute your solution



Inledning på lapp från mamma. vad det sedan står spelar ingen roll, är inte intressant och därför "blurrade" jag det lite lagom osmidigt. vad vore livet utan paint..

sitter nu i hungerkoma, köksapati om man så vill. kan hända att det här får bli dagen utan intag av lagad mat. en i mängden. har ingen fantasi, är inte sugen på det som finns till hands och ja.. allmänt less.

ska glida till norrmanska senare. när jag smög (halkade, knölade) in genom porten tidigare såg jag hur min cykel stod där, totalt översnöad och gjorde då upp med mig själv där och då att det blir fötterna som får ta mig ner till stan sen.¨

note to self: vrid inte på vattenkranen medan mobilen ligger käckt placerad i handfatet. nu verkar det dock som att min mobil har nio liv.. minst!

jaja. ska sätta saxen i en tröja nu. ooopa!




Kommentarer
Postat av: Karin

Musiz? är det Millis? Eller ska det stå music?

2010-11-12 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0