say you don't want it

svar på kommentar karin: ja tydligen går det på tv!

sov skämslänge idag och snart börjar det skymma. värt. ska nog slänga på mig kläder och åtminstone gå ut och gå en sväng. annars känns livet bara fel.

denna video ger mig rysningar. inte för att låten är särskilt bra, inte för att hermione-tjejen är med, utan för att bandet är så jävla snygga, allihopa! helt stört. de har verkligen fattat grejen. tajta kostymer och yviga hår ger mig chills, hela dagen, varje dag.



iih

i en annan video lirar george craig (värd en googling, I promise girls) ute i solen, i linne, och yvigt hår. jag dör.


nu ska jag sluta vara östrogendryg och bege mig ut i skitvädret.


adjö


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag orkade bara titta på halva videon, och hermione-tjejen hade samma ansiktsuttryck heeela tiden! Precis samma som hon har på typ alla reklamaffischer till Harry Potter också. Undar om hon kan se ut på nåt annat vis?

(För övrigt var de väldigt snygga i bandet också ;))

2010-11-14 @ 15:38:42
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Minéa

Hmm. Men Emma Watson var väl ihop med han George Craig människan ett tag? Eller är hon det fortfarande kanske? Hrmm... Men pojkarna var nice :)

2010-11-14 @ 22:55:28
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0