suspicious minds

sitter och väntar på att linnéa ska höra av sig att hon är i sala. har städat och sitter nu och försöker vädra ut det mesta av rengöringsmedelslukten somgivit mig lätt huvudvärk.

lätt huvudvärk.. vad pretto det lät. usch. ont i skallen helt enkelt.

torra händer, torrt ansikte, torra ben. vintern är här.

upp till gruvan och sjunga. ska bli kul! hoppas att förkylningsrösten orkar med, det blir nog över tre timmar nöta idag..


det finns reklamer jag hatar emr än andra: vicks blå - beatboxreklamen (gör mig förbannad oavsett humör), dressman (no further explanations needed), coca cola zero (jag menar koooom igeeen! dessutom får macho men mig att vilja kräkas).. I could go on forever, men jag gört inte.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0