streets are uneven when you're down

most wanted just nu: ett par rejält slitna levi's 501:or från second hand. tillsammans ska vi skapa magi. bara att ge sig ut på jakt. dessvärre återfinns sällan 26" eller 27" på second hand, men jävlar vad jag ska leta, för i vår ska de vara mina!

önskar mig en mindre rumpa, vilket skulle ge mig en mer androgyn siluett, vilket skulle passa bättre till min överkropp.

ska ge "inte äta efter kl19" ett försök att känna mig sundare, vilket betyder att jag kommer behöva laga mat typ... nu.




adjöö


update: klockan är nu 20:42 och jag dör av hunger. har du inte ätit? undrar då ni. svar: jo förhelvete! potatisar, kött, sås, sallad.. hela skiten. varför äta när man ändå bara blir hungrig igen..?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

för att orka tänka ut vad man ska tvinga i sej nästa gång...

2010-11-20 @ 21:29:26
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0