world in motion

igår var PSL på Siestafestivalen. Hässleholm sista dagarna i maj varje år. har sneglat på den fler aår i rad nu och velat åka dit. bland annat var det den enda festivalen som 2009 hade nordpolen som bokad akt. igår blev jag hur som helst helt sjukt sugen på att åka dit i vår/sommar. lagom liten, lagom mkt pop mixat med electro, lagom mysig, lagom billig (PL kommer typ kosta runt 2000 i år. börjar kännas smått ovärt faktiskt..). verkligen något att tänka över.

sitter med new order i öronen. senare ska jag lyssna igenom rebecca&fionas spellista som jag fixat. den lär ju vara nice, partywise.. (oavsiktligt rim där. fräsigt!)

hade ju varit lite kewl med en bild här och nu.. ska se vad jag kan hitta..



Bild tagen från julia nån gång för länge sedan. Johanna 18 år, på studentkryssning och som synes.. en aning glad efter maten.. den natten var en av de mest surrealistiska i mitt liv. notera en viss solbränna (med mina mått mätt nu people!) efter tanzaniavistelse.



notera julias "vinglas"! hujedamej det var en rejäl balja det!

och en sak måste sägas: har jag någonsin haft o-slitet hår i hela mitt liv? I start to doubt it..


adjö vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0