you ain't seen nothing yet

finns det några mer inskränkta människor än USA:s invånare? jag blir arg varje gång deras politik diskuteras i media. de fattar ju ingenting! ingenting fattar de! fel tidpunkt på dagen att haka upp sig på detta, men jag blir så arg! idioter.

nyss hemkommen från dryga tre timmars arbete. sminkning, på med kostymen, klippa till en prästkrage i all hast (niklas hade glömt den och vips kändes det som att jag blev inkastad mitt i en säsong av project runway. ångest!) och ut i skogen och dansa runt. tydligen var vi fina och tydligen ska jag få klippa fler prästkragar (sånadär gammaldags långa). nu när jag skriver om prästkragar menar jag alltså inte blommor utan såna som präster har runt halsen!

imorgon börjar jag svintidigt. eller nej det gör jag inte alls det egentligen, men nio är tidigt för att vara vid gruvan då man oftast börjar tio och senare. städning av vandrarhem och en tur till 155 står på schemat. hoppas på att få sluta runt tre. imorgon fyller pappa år så mamma kommer och hämtar hem mig för lite kusinumgänge.

året som gått har passerat så fruktansvärt fort! axel hade tydligen inte fattat hur pappa kunde fylla år igen, han gjorde ju nyss det. lite så känns det. helt galet. det är alltså ett år sedan jag och julia (cissi också?) var på en teaterpjäs charlie regisserat, vinade på sventas och hade oss. den kvällen känns som nyss!

nej nu ska jag sänka en balja te och gå och sova.


Godnatt



ps. andreas du ligger högt upp på svikarlistan ikväll. på fredag ska du få spö


Kommentarer
Postat av: Karin

Idag är det ett år sen jag kom hem från usa :O

2010-11-04 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0