Your eyes turn black when you try to speak

tack för hjälpen amalia. sant så sant. absolut vodka var det.

dagen idag har gått fort. sov på soffan till nästan halv ett och drömde hur konstigt som helst till saker de sa på nyhetsmorgon. en dröm jag hade var att jag var på bb och skulle föda barn. skulle bara kila och kissa då det kom ut en hel massa vidriga grejer. ångest! den enda som var med mig var mamma och när jag önskade högt att det skulle bli ett sött barn sa hon "det blir det troligtvis inte med tanke på fadern".. hrm. hon har inte mkt till övers för mitt val av killar so far..

jag ska jobba i helgen. båda dagarna, tre turer om dan. fryser lite redan nu när jag tänker på det. måste ladda upp med sjuka mängder varma kläder! hoppas det är nåt special så att jag har ett gäng till som oxå jobbar. inte kul att springa runt själv.

nu ska jag inte föda för första gången idag om man inte räknar med frukosten och några skedar youghurt. behöver nog inte lägga ut det mer om hur jag hatar att laga mat.

adjö


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha inte föda!



Jag har ingen mat :( vad kan man göra av en gul lök, morötter, messmör, ett ägg, lite frysta grönsaker, riven ost och soltorkade tomater. Gärna något som passar till pasta, couscous eller ris..

2010-11-16 @ 17:45:09
Postat av: den farliga

misstar jag mig eller har du drömt liknande drömmar förut? Tror det är någon efterångest till att du inte längre kan bli tonårsmamma.

2010-11-16 @ 17:58:01
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0