be my baby

det diskuteras mat hos malou. tillsatser. tydligen kan man bli dement av att äta chips.

underligt nog stänger jag alltid öronen så fort det bli tjafs om såntdär. jag orkar bara inte bry mig vilka ämnen som gör mig dubbelt så överviktig som andra, vilka som ger mig alzeimer, bryter ner skelettet, Gud vet vad hur screwed up man kan bli av att äta fel saker. det finns många som överlevt åratal av tungt herionberoende, som har rökt i femtio år och inte fått varken kol eller lungcancer, varit alkoholister sen de var tio.. you name it. då ska väl inte jag bli en grönsak av att snaska glutamatskinka? eller?

palla


förövrigt äter jag skinka uppskattningsvis två gånger på en månad. om ens det. så jag känner att jag ligger nog inte i fören för eventuellt biverkningar.

anyway.

idag ska jag möta upp julia och segla (exakt färdmedel oklart, troligtvis cykel alternativt apostlahästar) mot gruvan. hon har råkat ut för en liten miss, kan man nog kalla det. hade det hänt mig hade jag redan hängt och dinglat i ett skärp från en krok i taket (som förövrigt inte finns, kollade just taket), men hon tycker som bekant att pengar är en värdslig sak. för mkt karlsson på taket-filosofi för min smak, men.. skönt att ha sådana människor runt sig tycker jag, så man kan känna sig lite rik fastän man är fattig som en kyrkråtta. amazing

knäckebrödsmulor i soffan möter bara lår som sitter i soffan. obehagligt 2.0


nu ska jag hoppa in i duschen.

adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0