blonde on blonde

Ligger just nu med datorn på magen i hopp om att den ska ge lite värme till min krampande mage. har mensvärk för första gången sedan i våras. har överhuvudtaget mens för första gången sen i våras (kul info, men nu vet ni). anledningen att jag inte haft det beror på viktnedgång och att den nu kommit tillbaka (ilsknare än vanligt) beror på viktuppgång. känns såklart bra att vara i fas, även fast jag gärna vill bli av med lite nyvunnet fett runt magen.

aah jag har glömt hur jobbigt detta var. jag som behöver kila till coop, nu viker sig benen bara jag försöker gå till köket.

hade jag inte haft ett dumt bredband hade jag kollat på serier hela dagen. nu vågar jag inte, det är alltför många dagar kvar på den här månaden för det.

aaaaaaaaahjagdöravsmärta.

dör även lite smått av ensamhet. där har jag kommit på att det spelar ingen roll hur många av sina vänner man träffar och hur ofta, om man ändå likförbannat är ensam när känslan av ensamhet smyger sig på.

jag ska åka hem till landet. allt för omväxling, lagad mat, långa promenader, pälsdjursallergi och aggresivare eksem. den här gången vet jag inte när jag kommer tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Karin

Dubbelvikta vänner idag då

2010-10-04 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0