det skulle vart du

fan. ett bakslag hårdare än om jag skulle ramlat baklänges från balkongen rakt ner i alfalten. vill just nu bara spy ut min besvikelse och måla bloggen med kräkset, men gör det inte av respekt för vänners fria vilja.

om någon som läser detta är sopran och inte heter julia ögren eller linnéa lindberg, snälla hör av er! it would mean the world to me!!


ska snart laga dagens första mål mat. är dock inte sugen på nåt, så det får bli sallad med nåt fräscht i.


imorgon ska jag jobba. två turer mitt på dagen. mamma måste dock komma hit med mina vantar som millis stulit. as


blev just så sjukt otaggad på allt. en soffdag blir en soffkväll


Julia ringde och savade mitt sorry ass. plötsligt blev jag glad och ska skära ihop min sallad och mätta min lilla mage.

jag vill shoppa! sabbade dock mitt pengasamvete i torsdags. drömde att jag fick fem hundra spänn. minns inte hur, men eftersom det är förträngt var det probably under suspekta förhållanden...

festivaldöden ska diskuteras på svt ikväll. jag längtar till festival. sörjer att jag klippte av alla gamla banden, men försöker övertala mig själv om att det var for the better. ingen vill mysa med en handled som luktar tre och ett halvt år gamla tygband som varit med överallt (med det menar jag verkligen överallt and you know it). med det skrivet förstår jag inte hur jag kunde ha dem på mig så länge som jag faktiskt hade... euwsch


farväl (visst låter det förjävla dramatiskt, det ordet?)

(omg julian assange fick inte uppehållstillstånd!)


 

Kommentarer
Postat av: MA

Har du kollat med Sophie? Har för mig att hon kan sjunga sopran..

2010-10-19 @ 20:49:02
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0