dust on the lips of a vision of hell

En sak som jag undrar över ibland när jag kikar statistiken över denna blogg, är hur jag kan ha ibland mellan 5 och tio läsare redan innan jag knappt vaknat på morgonen? (ja ibland är datorn det första jag gör)

jag har tre alternativ:
-antingen prioriterar ni min blogg innan ni går till jobbet/skolan (in that case I'm truly humbled)
- eller så läser ni den det sista ni gör innan ni går och lägger er, så att klockan är efter midnatt och därför hamnar ni på nästa dag i statistiken (igen, jag bugar och bockar)
 - ni kan även vara från ett land far far away och har dag när sverige har natt. (isf, synd om er, för vad jag vet skriver jag på svenska).

nog om spekulationer. alla får läsa!

oj, kom på nu att man ju faktiskt kan vara på resa. sorry 'bout that.


idag har det regnat hela dagen. gry har sovit med ett undantag: när jag försökte äta. frasen: die motherf*cker, die var då på repeat i mitt huvud. självklart sa jag det inte out loud. det får jag inte för mamma eftersom hon av någon anledning tror att hunden förstår vad man säger. det är jag övertygad om att den inte gör, dock är jag nogrann med att inte ha dålig ton mot henne, då kanske hon blir sårad.. och hämnas.... när jag sover....

usch.

har kollat på twin peaks och blev rädd, som vanligt när jag tittar ensam. gry var föga stöd eftersom hon var inne i sin djupa regndvala och snarkade så pass högt att jag var tvungen att ha liite högre ljud än vad som kändes bra mitt i all skräck.

nu är jag inte längre ensam. mamma kom hem.


adjö

Kommentarer
Postat av: Minéa

Jo, hinner med några bloggar innan jag drar mig vidare till skolan på morgonen :P Heheheh! Så det så!

2010-10-07 @ 20:29:06
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0