Imagine

De håller som bäst på att micka upp carl norén som bäst på tv4. han ska spela lennons låt love. Vilket sötboll han är, jag tror jag dör! carl alltså, inte lennon. det är nåt visst med att se killar(män?) musicera med själ och hjärta. man blir alldeles uppfylld av en känsla som man (iaf jag) inte känner någon annan gång. vill bara sträcka ut sina armar och krama dem, hårt och länge.

btw, bröderna Norén... vad jobbigt det måste vara att vara victor. två så sjukt snygga bröder, och så är man bara halvsnygg själv..


nu säger dressmanrösten: argilemönster ÄR tillbaka!
min fråga: har det någonsin försvunnit? känns som att det är det enda dressman har. piké, tröjor, strumpor, kallingar... nej jag vene, men ni fattar.


nu ska jag hoppa på min halvpumpade cykel och göra tre turer nere i underjorden.

adjö



Kommentarer
Postat av: Maja

Ahh det finns väldigt många som tycker Viktor är snyggaste brorsan, så så värst jobbigt är det nog inte:)

2010-10-11 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0