on top of my mountain

det finns ingen skönare känsla än att komma hem från jobbet. om det gör det så har jag åtminstone inte upptäckt den än.

idag hade jag dödens grupp. det var det värsta jag varit med om alla kategorier. en klass byggare från edströmska i vässan. har aldrig träffat så respektlösa människor i hela mitt liv. efter en halv 60meters lackade jag ur och snapped. efter ex antal: e du singel? vill du ha mitt nummer? sexiga kläder du har! tänder du på rollspel? du lär ju vilja ligga med aragorn, är du arg på oss? få hit ficklampan jag vill gå själv... sen blev jag lite arg kan man säga. a pity att deras mentor va snygg..

guuuuuud vad en timme kan vara lång!

det blir iaf jobb torsdag och helgen för min del. sjukt nice.

imorgon är jag ledig och ska leka med julia. det var längesen sist!


adios




Kommentarer
Postat av: Minea

Neeej! Fy vilken hesmk grupp!! Du skulle ha lockat in dom i blindorten vid Makalösen. Sen släckt ficklampan, visslat på fladdermössen och sprungit! Hehe, undrar hur tuffa dom hade varit då. Ugh. Annars är ju Christina schaktet bra att kasta ner någon i :P

2010-10-19 @ 18:28:53
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0