PS...

Jag hatar filmen PS I love you. det måste vara den sorgligaste, jobbigaste äckelfilm i hela världen. halsen blir liksom alldeles torr och utnött av klumpen som bygger bo där redan i första minuterna. en utdragen tortyr är vad detta är. ändå kan jag inte låta bli att titta... ååånej nu får hon breven, nu måste jag stänga av!

så.

det är när man ser filmer som denna som man saknar det som mest att inte ha en karl att klämma på och vars tröja man kan blöta ner med tårar.

.. och får jag någonsin tag på en karl jag vill ha, TRO MIG när jag säger att han måste gå och scanna huvet efter hjärntumörer MINST en gång i veckan!!

(förtydligande: i ovan nämnda film dör gerard butler av just en sådan, vilket är orsaken till att jag hatar den)


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Och när du väl får en karl kommer han tvärvägra att se den filmen med dig..tro mig jag har försökt

2010-10-09 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0