shrinking universe

marcus på tv!! asså vad är det med den killen och att synas i rutan? haha. denna gång var det nyheterna. av frisyren att döma var det heller inte ett rykande färskt repotage..

ska snart äta frukost och dra mig mot saladamm. inte mkt lägenheten denna vecka. skönt att slippa vara ensam all the time.

min hårbotten kliar och har tydligen gjort hela natten om man tittar på mina lakan.. usch. måste byta dem innan jag sover i den sängen igen.

jag längtar till jul! längtar dock inte tills det blir julklappsdags. köpa dem alltså.. fan! för vilka pengar då, känner jag i år igen. aaaah.


adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad gör han på tv? Jag har aldrig sett honom... Kan ju bero på att jag inte har nån tv, men nånstans måste man ju kunna hitta det?

2010-10-25 @ 21:27:16
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: i våras gjorde han en reklamfilm för comviq, idag var det på tvärsnytt.. något om konsumenträtt typ.. han svarade på nån fråga och så.

2010-10-25 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0