stand up and admit it, tomorrow's never coming

det småsnöar på tvären. jag blir lite osugen på att gå ut, men bara lite.

måste kila och fixa cykellysen. polisen ska vara ute i två veckor och kolla inte bara att man har lysen på cykeln, utan även hur och var man cyklar. ÅNGEST! min plan var att enbart använda fötterna och helt enkelt ställa cykeln (som inte har ett enda lyse, som ett spökskepp på de sju haven seglar jag fram) dessa två veckor. dock ska jag jobba kväll på fredag och är inte jättesugen på att gå från gruvan och hem på fredag natt...

efter lysshopping blir det lunch med julia och efter det måste jag handla. även det ett ångestmoment. ica ligger långt bort och coop är helt och hållet värdelöst. brödet jag vill ha finns inte, müslin jag vill ha finns inte. inget finns. brutalt. det blir förmodligen en promenad därför. om jag inte har extraordinärt mycket tid och ork när det blir dags, för då kan det hända att det blir coop ändå.

fan vad jag saknar att ha bil!

nu måste jag ta på mig ansiktet och glida mot stan. alla trehundra meter.. man skulle haft en cykel. hrmhrm.


adjöken



Babble, Babble, Bitch, Bitch
Rebel, Rebel, Party, Party
Sex, sex, sex, don't forget the violence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0