take the bridge over never ending rails

en bra dag. segat ute i saladamm, löst korsord, ätit gott och ordentligt och pratat en massa. kvällen spenderades vid gruvan. sång, sång, sång. jag var den enda utan cykel och småtvingade därför minéa och julia att gå med mig tillbaka till stan, hehe. vi hade kul dock.. eller, iaf jag..

vi pratade om vänner och icke-vänner, allt mellan himmel och jord. plötsligt kommer jag på att daaamn, från och med om ett tag (osäkert om hur länge, men inom den närmsta framtiden) så kommer alla (okej nu lät det som sjumilamånga, vilket inte är fallet) mina tidigare erövringar (jag lägger inte ut det mer än så, ni fattar) bo i en stad vid namn oslo. plötsligt blev jag akut religiös. detta är ju adorable!! mando diao har en låt som heter clean town. det kan man nog tala om här och nu. sala är för mig numera en CLEAN TOWN!

awesomeness!

nu låter det helt plötsligt som att jag inte står för vad jag gjort här... det gör jag. men det betyder inte att man inte kan få skämmas lite då och då över vissa val (läs klavertramp)..

oh, lyssnar på låten nu. hade glömt hur bra den är.



Clean town if you want to get away,
you pack your cases
And you hope for a better day
Joni's alright she said she didn't want your love


klockrent fellows!

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0