river en vacker dröm

en kropp kommer lastad:



ny tisha, annars var det väl inte mkt till nyheter med den..

idag har varit en bra dag. Ny parfym, cykellysen, långfika med julia och josefine. julia följde sen med till coop, vilket kändes bra eftersom hon hittar en miljon gånger bättre där än jag.

har gjort av med jobbigt mycket pengar idag. det suger. jag vill vinna en miljon.

jag vill ha en hobby. vi pratade om det idag, jag och julia. rita/måla, spela instrument och annat krafs man kan hålla på med på sin lediga tid. jag har dock problemet att jag inte orkar igenom inlärningsfasen av något. jag fixar inte att sitta och liksom bara lära mig något. gitarr, piano, rita något där det faktiskt syns vad det är osv.. jag suger inte på något av alternativen jag tagit upp, men jag kan inte säga att jag kan det..

nu försvann min koncentration från datorn till tv:n. 16 and pregnant är ett program jag ser med skräckblandad förtjusning.. kan man säga.


adjö 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0