You think you're better than us

hundra tusen grejer att göra. mamma ropar och tycker att jag ska komma. har inte ätit på hela dagen, så till och med att andas tär.

igår kollade jag på ett program om mat/kalorier/näring osv. basisten i blur var försöksperson i ett experiment. det var intressant. kontentan var: äter du mkt lätta mejeriprodukter (lättmjölk, mager ost osv), så tar det med sig mer fett ut än om du helt skulle skippa mejerigrejer. bra att veta om man är den som bryr sig. jag är den som bryr mig.

gårkvällen spenderades på norrmanska. rodde hem kvällens musicquiz. fab!

köpte världens bästa plagg igår. en typ svart munktröja fast en typ batcape, med huva.. jens kallade mig för ponchotjejen. I'm hurt. även ett mörkblågrönt nagellack inhandlades.

ikväll ska vi fira erikas artonde födelsedag. imorgon kväll ska den firas rejält.

orkar inte skriva mer nu. fingrarna vill ha mat.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0