All cats are grey

jag läser tidningen: mamma! imorgon lirar Darin i gallerian!
mamma (ser närmast äcklad ut): va, men varför det?
jag: men jag vene, gallerian firar tydligen två år..
mamma: jag trodde det var något positivt...


well.

erika kan inte sluta tjata om den 50 meter långa tårta som johanssons ska bjuppa på för att även de har nåt jubileum imorgon. hej vad det ska firas i sala stad.

idag har jag flyttat in alla mina kläder och skor. jag är alltså tvungen att packa en väska för att åka hem. feels odd! just nu har jag dock ingen mat sånär som på nudlar, soja och müsli.. ska försöka övertala mamma om att det visst vore en bra idé att handla mat till mig imorgon.

nu är det fika som gäller

adjöken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0