baby i've been blind

jag ska jobba lördag! jag är glad. röja upp efter en bröllopsfest i vandrarhemmet. städa och bädda rent alla rum, allmänna ytor och köket. hoppas på en lång, slitsam arbetsdag. var längesen senast. hade kunnat få jobba idag också, om det inte varit för grympa. men jag är inte bitter...

just nu är hon ute och biter på skor. jag orkar bara inte springa genom halva undervåningen, slå tårna i ex antal grindar för att lirka ut en sko ur hennes mun, säga "usch" elelr "fy" för att sedan gå tillbaka hela vägen, höra henne börja gnaga på en annan (eller för all del samma) sko och behöva göra om proceduren ad infinitum.

jag är inte världens bästa hundpassare.


har sovit sämre än sämst inatt. har varit förkyld och tät i huvet, alltså inte kunnat andas genom näsan. fått hosta för att halsen blivit torr när jag lyckats somna och andats genom munnen. katterna har sovit i min säng när jag varit borta vilket resulterat i miljoner små skräp som fått min stackars känsliga hy att go bananas så att hela jag är full at prickar som kliar. med andra ord: KUL natt.

jag vill vinna en miljon, åka till ikea, ha ett sjukt roligt och well-paid jobb och en hel massa annat.

det är så mkt man vill, sa alltid mamma när jag var liten. och ja. det är det!

uttråkad


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0