Crying Lightning

Satt och bläddrade genom tidningen imorse med mtv på i bakgrunden. plötsligt kommer arctic monkeys video till crying lightning upp. hade glömt hur bra den är, hur bra de är!

Idag fick mitt internet för sig att skärpa sig big time! Är lite sådär vardagslycklig, samtidigt som att det är jättetråkigt att sitta framför datorn bara för att internet går snabbt.. heh.

Fint väder nu och Gry är inte hemma. Millis är dock hemma och är sjuk. funderar på att åka till sala. ska väl ändå hämta erika efter att hon varit på körskolan och det finns en stol hemma hos mormor som jag vill ha. hade ju kunnat fika med en vän, men HAH det går ju inte för de har flyttat! fan. eller inte julia, men hon är i sthlm just idag.

jag är kär i en fantasi.

jag är även kär i ett par helt galna skor, som nog egentligen inte är min stil. men jag skulle bli över 180 lång i dem, and that's worth something huh? blå är de. har bara röda, svarta, gråblå(stor skillnad) och leopard när det kommer till festskor.

nu ska jag hänga tvätt. men först kolla klart på sex education på tv3play, wiho


adjö




Kommentarer
Postat av: Minea

Duuu vet.... du kan ju alltid ringa mig!:D Tjo! jag har nästan alltid tid att göra nåt :)

2010-09-01 @ 18:09:25
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: den farliga

Du får fika med mig närhelst du vill! Säg bara till!

2010-09-01 @ 18:17:37
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0